İletişimde Kal
info@k9istanbul.com
Tel: 0532 289 4197

Biz Kimiz?

Köpeklerinizin tüm eğitim, rehabilitasyon ve pansiyon ihtiyaçları bizim uzmanlık alanımız.

Köpeklerimizin sağlıklı, mutlu ve iyi eğitimli olmalarını sağlamak büyük bir sorumluluk gerektirir. K9 İstanbul olarak, köpek eğitimi ve köpek oteli hizmetleriyle evcil dostlarınız için özenle hizmet veriyoruz. Eğitimlerimiz, köpeğinizin temel itaat eğitiminden başlayarak, ileri seviye becerilere kadar uzanır. İtaat, tuvalet eğitimi, yürüyüş talimatları ve sosyalizasyon gibi konularda köpeğinize gereken donanımı kazandırırız. Eğitim sürecinde pozitif yöntemleri kullanır, sabırlı ve sevgi dolu bir şekilde çalışırız. Böylece, köpeğinizin özgüven kazanmasını, uyumlu ve sevecen bir birey olmasını sağlarız.

Uzmanlık

Köpekler üzerine yaklaşık 30 senelik bilgi&birikim.

01.

Köpekleriniz İçin Doğru Karar

Köpekler üzerine 30 seneyi bulan deneyimlerimizi bir akademi kurarak yüksek hizmet standartlarında sunabilmeye karar verdik.

Detaylı planlamalarımız doğrultusunda 2019 yılında K9istanbul’un temellerini attık. İlk günden beri sevimli dostlarımız için “yüksek konfor ve sağlıklı yaşam” mottosuyla ilerliyoruz. Kendimizi geliştirmek için dünyayı yakından takip ediyor, yatırımlarımızı sürdürüyoruz.

03.

İlkelerinden Ödün Vermiyor

Köpeklerinizi ailenizden biri olarak gördüğünüzün farkındayız. Onların değerini biliyor, her yaştan ve her cinsten köpeklerle başarılı eğitimler geçiriyor, pansiyonumuzda ağırlıyoruz.

Çiftliğimizde tüm açık ve kapalı alanlar köpeklere zarar vermeyen özel formüllü ilaçlarla dezenfekte edilmektedir. Çiftliğimizdeki tüm canlıların veteriner kontrolü ve aşılama takibini dikkatlice yapıyoruz. Sağlık ve hijyen konusu olmazsa olmazlarımız arasında.

02.

Dünya Standartlarında

Akademimiz 5.000m² alan üzerinde özel olarak tasarlanmıştır ve bir köpek çiftliğinden daha çok, sevimli dostlarımıza özel bir tesis niteliğindedir. K9istanbul, 30 seneyi bulan deneyimi ile alanında uzman köpek akademilerinden biridir.

Çimenlerle kaplı özel peyzajlı bahçemiz, köpek havuzumuz, çitlerle ayrılmış eğitim alanlarımız, köpeklerinizin konforu düşünülerek inşa edilmiş geniş, çift bölmeli kapalı ve açık mekan konaklama alanlarımızla doğayla iç içe benzersiz bir konumdayız.

04.

K9istanbul Köpek Eğitimi &
Köpek Oteli

K9istanbul Dog Academy, deneyimli ve profesyonel kadrosuyla hassasiyetle hareket eden, bilinçli, sizlere hizmet vermekten mutluluk duyan bir köpek akademisidir. Aramıza katılan tüm sevimli dostlarımızın farklı özellikleri ve ihtiyaçları olduğunu biliyoruz.

Gerek otel gerekse eğitimde olan köpeklerimizin rahatlığı için özel stratejilere göre hareket ediyoruz. Her gün düzenlediğimiz oyun saatlerinde yalnızca birbiriyle sorunsuz geçinebilen köpekleri bir arada tutuyor, tüm sürecin gözetimimiz altında ilerlemesini sağlıyoruz. Aşıları tamamlanmamış, parazit uygulamaları yapılmamış dostlarımızı tedavileri bitmeden kabul etmiyoruz. Bu sayede gözünüz arkanızda kalmıyor.

Köpek yavru eğitimi

K9istanbul

Yüksek Standartlarda Bir Köpek Çiftliği Deneyimi

Güçlü Bağlar

Eğitim, Köpeğinizle Aranızdaki Bağı Güçlendirmenize Yardımcı Olur

Profesyonel Köpek Eğitimi

İş seyahatleri, tatiller veya sağlık problemleri gibi durumlarda, köpeklerimize iyi bir bakım sunmak için Köpek Oteli hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz. Özel olarak tasarlanmış köpek odalarımızda, ev konforuna yakın bir ortamda konaklama imkanı sunuyoruz. Odalarımız düzenli olarak temizlenir ve her türlü ihtiyacı karşılayacak şekilde düzenlenmiştir.

K9 İstanbul

Köpek eğitimi ve köpek oteli hizmetlerinde kalitemize ve müşteri memnuniyetine büyük önem veriyoruz. Köpeklerinizi güvenle emanet edebileceğiniz, profesyonel ve özenli bir hizmet sunuyoruz. Evcil dostlarınıza en iyisini sunmak için sürekli olarak kendimizi geliştiriyor ve deneyimlerimizi artırıyoruz.
Köpek yavru eğitimi
Tanıtımı İzle

Eğitim ya da Otel İhtiyacınız İçin Köpeğiniz Bizimle Güvende!

Eğitim

Tuvalet, temel itaat, ileri itaat, alan koruma, bodyguard ve özel rehabilitasyon eğitimleri vermekteyiz. Köpeğinizin ihtiyaçlarına göre belirlenen ödül ve sevgiye dayalı pozitif eğitimlerimize katılarak ayrıcalıklı olun.

Köpek Oteli

Köpeğinizin rahatı için yüksek standartları biz belirliyoruz. Odalarımızın hepsi çift bölmeli ve çok geniş. Her mevsim konaklanabilir şekilde özel olarak dizayn edildi. İki ayrı pansiyon seçeneğine sahibiz. Standart kennels & Deluxe rooms. Köpeğiniz dengeli beslenmeye devam etsin, günlük enerji ihtiyacını oyun saatleriyle karşılasın! Tüm alanlar düzenli olarak denetimimiz altında ve sürekli dezenfekte ediliyor.

Rehabilitasyon

Fiziksel sorunları olan veya davranış bozukluklarına sahip dostlarımız için en iyi çözümü sunmaya çalışıyoruz. Özel tekniklerle, sıkı çalışarak, eğitim prensiplerimiz ve gerektiği zaman kullanımımıza hazır köpek havuzumuzla sizleri bekliyoruz!

Danışmanlık
Köpeğinizle ilgili bazı sorunlar yaşamanız sıra dışı bir durum değil. Yeni bir yavru sahiplenirken, köpeğinizle yaşadığınız yeri değiştirirken kafanızda bazı soru işaretleri oluşabilir ya da bir köpek sahiplenmek hakkında bilgiye ihtiyaç duyuyor olabilirsiniz. Çiftliğimize uğrayın!